2015. június 9., kedd

Prológus


Laycie Phell

Laposakat pislogva csattogtam le a lépcsőn, örültem, hogy meg tudtam állni a lábamon. Sosem tartottam magam reggeli személynek, s ezt csak bizonyította a tény, hogy már vagy másfél órája ébren lehettem, mikor végre rávettem magam, hogy hasam korgása miatt levonszoljam magam a konyhába. Kezdtem kiismerni magam a házban, de még mindig nagyon furcsa volt számomra ez az egész. 
Amint beértem a konyhába, egyből a hűtőhöz léptem. Kivettem a tejet, aztán a szekrényből a müzlit. Mikor elkészültem egyszerű kis reggelimmel a pulthoz ültem, s egy ásítás kísérelve lehuppantam a bárszékre. Unott hangulattal fogyasztottam el ennivalómat, hiszen ismét egyedül ébredtem, emiatt pedig morcos lettem, úgyhogy szépen kikerekedtek az érzelmeim. 
Végeztem, s az edényt a mosogatóba tettem. Hamarosan úgyis hazaér, úgyhogy ráér - e gondolatokkal sétáltam át a nappaliba otthagyva a piszkos edényt, s huppantam le a puha, általam kiválasztott, s hőn szeretett kanapéra. A kisasztalon lévő távirányítóért nyúltam, amikor is tekintetem megakadt az aznapi napilapon, s kezem máris afelé nyúlt. A címlapra csupán egyetlen pillantást vetettem, s már tettem is volna le, hiszen ha semmi érdekes nem állt rajta, beleolvasni sem érdemes, de ismételten ugyan az történt: tekintetem egyből az egyik kiemelt cikkre, s a fölötte lévő képre ragadt: "új álompár, na de az eltitkolt esküvő..."
Szívem egyből gyorsabban verte a ritmust, hangos pam-pam-ban adta tudtomra, mégis mennyire. Villámgyorsan lapoztam az ötödik oldalra, s egyre emelkedő pulzussal faltam sorokat, miután tanulmányoztam a nem éppen előnyös képet magamról, s Róla.:
"Hatalmas kavarodás tört ki a napokban, mikor is kiderült: sármos kis sztárocskánk, Eric Saade bizony házas ember! Ez mind csodálatos lenne, és komolyan mondjuk gratulálunk a frigynek, de mégsem így állunk a dolgokhoz: a fiú, ki még legrosszabb napjain is mindent elmondott a rajongóknak, a világnak - köztudott sosem rejtette véka alá a véleményét, imádta a Saade-reket! -, most egy olyan dolgot titkolt el, mely nem egy apró-cseplő, kis semmiség. Sajnos képekkel nem tudunk szolgálni, a pár titokban tartotta, hozzátesszük meglehetősen jól hisz mi még csak azt sem tudtuk, hogy Eric egyáltalán párkapcsolatban él. Az utóbbi hetekben tényleg semmi hírünk nem volt róla mégsem gondoltuk, hogy efféle ok végett. Na és, hogy ki tudhatja magáénak a "boldog menyasszony" címet? Laycie Phell, a mostanra befejezett, három évaddal rendelkező Somewhere in Neverland, s a Pocketful of Sunshine című forgatást megkezdett film gyönyörű főszereplője. Szerintünk a Földön bárki szívesen cserélne vele de nem úgy tűnik, hogy a lány valaha is elajándékozná a Mrs Saade nevet. Meg is értjük.
Igazán megharagudhatna a világ, hisz a svéd énekes, s az amerikai színésznő még csak nem is direkt, saját maga tudatta a világgal az öröm okát, hanem Laycie szólta el magát a szombati Allan Show-ban, ahova a SiN-ben való szereplésével nyert meghívót.:
'- Na és, Laycie... új filmedben egy olyan lányt alakítasz, Maia-t, ugye, akinek meglehetősen furcsa ízlése van, fiúk terén is. Már ha egyáltalán hihetünk a pletyiknek... Te hogy állsz a magánéletedben a szerelemmel? Megtalált már? Mesélj kislány, sürgősen! - hajolt előre Allan szokásosan vigyorogva, Laycie felnevetett.
- Ohh, hát Steven - a rendező. - szerk. megj. - fontosnak tartotta, hogy ne a szokványos sablonnál ragadjunk le, plusz jómagam is vihettem a szerepbe a saját kis dolgaimból is - ecsetelte végig mosolyogva. - A valóságban is a különös fiúk vonzanak, a Geek stílus annyira nem jön be. Persze, persze, lehet az is nagyon szexi... Eric is ilyen néha... imádom minden porcikájával, nemhiába mondtam igen-t.' - élte bele magát nagyon a mesélésbe, ám ezen a ponton elakadt: száját egy pillanatra elhúzta, tekintetét pedig a stábtagokra szegezte, egyenesen menedzsere, anyja segítségét kérve.
Mi nem tudjuk, mégis miért akarták titkolni, és őszintén, nem is értjük, pedig nagyon is szeretnénk! Mindenesetre reméljük, hogy Laycie sikerrel jár: meg tudja nevelni az elzüllött, számunkra még mindig érthetetlen okokból kicsapongó énekest, s az ifjú pár nagyon boldog életet fog leélni együtt. Igaz ami igaz, a két sztárocska egészen eddig két külön kontinensen élt, mostanra viszont Londonba, a közös házukba költöztek. Talán egy olyan helyet kerestek, mely majdnem félúton van mindkettejüknek, vagy egyszerűen Laycie filmjének forgatását megkönnyítve tették meg e lépést? Ha bármilyen új információ tulajdonunkba jutna Ti lesztek az elsők, kik értesülnek róla!

Cikket írta; Rebecca Fuester, a New! szerkesztője"
_________________________________________________________________________________

Sziasztok, Embörök!
Kicsit előbb a tervezettnél, de kikerült a prológus. Kinek tetszett, kinek nem... - remélem azért a többségnek az első - saját ízléssel rendelkezünk, úgyhogy mindenkinek eltérő a véleménye. Picurkát a közepébe vágtunk lehet, hogy nem mindenkinek tiszta a kép de tudjátok meg: direkt. Hahaha! *sátánikacaj*
xxx.reasonelll

3 megjegyzés:

  1. Nagyon tetszik a történet, és az, ahogy írsz. Felkeltetted az érdeklődésemet, kíváncsian várom a folytatást. ;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, Drága!
      Szerintem még ma felrakom az újat ^^
      xxx.reasonelll

      Törlés
  2. Szia!
    Most találtam a blogodra és így elsőre érdekesnek tűnik :)
    A prológus után, kíváncsi vagyok a történetre. :)
    Üdv:
    Li

    VálaszTörlés