2015. szeptember 15., kedd

8. díj

Whoa, újabb díj! Köszönöm, Missy!! *3*
A blogja: ×××

Szabályok: 
- Írd le, hogy kitől kaptad!
- Írj magadról 10 dolgot!
- Válaszolj 10 kérdésre!
- Tegyél fel 10 kérdést!
- Küldd tovább 10 embernek.


10 dolog rólam:
- Perpill a "Vidd haza a bébit" című műsort nézem a LifeNetwork-on, nekem bejön, tesóm szenved. :D
- Tegnap megcsináltam Followanna Bögrés Oreos sütijét. Fincsi volt. :)
- A sulitáskám tele van kitűzőkkel, a farmer anyag lényegében már nem is látszik.
- Imádom Franciaországot.
- Rátaláltam Bea Millerre, és imádom a hangját!
- Szeretnék egy kistesót, lehetőleg csajszit, de már nem lesz. :(
- Március 4-én születtem.
- Rá vagyok kattanva a Polyvore-ra.
- Péntekenként 2 órát vagyok még pluszban a suliban, filmszerkesztő szakkörön.
- Utálom a föcitanáromat. 


Válaszaim:
- Van kedvenc blogod? Van, de nem egy darab.
- Melyik szó árul el rólad a legtöbbet? Álmodozó.
- Hány blogot írsz? Aktívan ezt az egyet, összességében azt hiszem 6 történetem van.
- Van olyan ország, ami mindig is vonzott? Franciaország. :)
- Mi a kedvenc zenéd? Demi Lovato számaitól elalélok. #példakép <3
- Nézel bármilyen sorozatot? Ühhüm :) Teen Wolf, Dr. Csont, 2Broke Girls, Gossip Girl, Originals, Carrie Diaries. Jó sok tudom, de akkor is imádom őket. :D
- Mit csinálsz szabadidődben? Filmet/sorozatot nézek, zenét hallgatok, barátokkal lógok, pasikról dumálok, legyenek azok sztárok vagy személyesen ismertek... Tinicsajos dolgokat csinálok. :D
- Kedvenc könyved? Pfúú, nagyon sok van. :( Jelenleg a Ha maradnék, de amint végzek vele, szerintem ez sajnos változni fog. :/
- Ha egy napra bármelyik híresség bőrébe bújhatnál, ki lenne az? Demi Lovato. :)
- Ki a példaképed? Demi Lovato. :D
- Mióta blogolsz? 2013 december 26 óta.
- Van valaki, aki mindig biztat a blogolásban? Van. :) <3


Kérdéseim:
- Mennyire vagy perverz? Hogy állsz ehhez a "témához"?
- Pizza vagy hambi?
- Tervezel tetkót, pc-t vagy ilyesmit?
- Miért kezdtél bele anno a blogolásba?
- Terveid a jövőre nézve?
- Elítéled azokat, akik a saját nemükhöz vonzódnak?
- Mit gondolsz Larry-ről? (Stylinson; 1D)
- Ennél ketchupot parival?
- Szereted a telet? Mi a kedvenc évszakod?
- Kinevetnél valakit, ha korzettes lenne vastag keretes szemüveggel és fogszabival?


Küldöm:

Még egyszer köszönöm a díjat. :) <3 xx

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése