2015. október 18., vasárnap

11. díj

Újabb díjat kaptam, amiért ismételten nagyon hálás vagyok! Köszönöm! :)

A blogját itt el is érhetitek: ×××

Szabályok:
- Írd le, hogy kitől kaptad!
- Írj magadról 10 dolgot!
- Válaszolj 10 kérdésre!
- Tegyél fel 10 kérdést!
- Küldd tovább 10 embernek!


10 dolog rólam:
- Imádom a Teen Wolf-ot, szó szerint beleszerettem abba a sorozatba!
- Szeretnék egy kiskutyát, Westie fajtájút. Floyd lenne a neve, mint a sztoriban. :D
- Imádom, mikor egy srác a hajába túr. *o*
- Minden reggelemet madártejjel kezdem. :')
- Szemüveges vagyok, bár nem hordom.
- Nem szeretem a mócsingos husikat. Sőt, lassan már magát a husit sem.
- Utálom a kémiát, pedig az kellene nekem a továbbiakban. :/
- Imádom az irodalmat és a bioszt, csak sajnos a második nincs nekem idén. :(
- Sajnáltam, hogy Zayn kilépett az 1D-ből, de akkor is várom a majd nemsokára kiadott albumát. <3
- Nincs kedvenc színem, csak úgy nagy vonalakban szeretem a meleg árnyalatokat.


10 válaszom:
1., Imádom! Egyszerűen függője vagyok a könyveknek, de kedvencem az nincs...
2., Lakatot. :D Neem, szerintem inkább egy fényképezőt és egy nyugágyat, hogy az egész ott töltött pihim Hawaii lehessen.
3., A biosz és az irodalom.
4., Hogy kiadjam magamból az érzelmeket és le tudjam írni a gondolataimat egy olyan módon, ahol ez legális, és a tesóm sem olvassa el.
5., Három cicám, két kutyám és egy nyuszim van. :)
6., Magyarországot, mivel, bár nem itt tervezek élni, és nem is szeretem, de akkor is ez a hazám.
7, Pszichológus szeretnék lenni, Franciaországba kiköltözni és ott családot alapítani. Ezeken kívül nincs nagyon több álmom, és remélem, ötven éves koromra ezek azért már meglesznek nekem. :)
8., Ősember lennék. :"D
9., Ez a sztorim is az, és van ezen kívül is fanficem.
10., Tésztát lőnék ki az ujjhegyeimből. Hiszen milyen buli már az?! #lukehemmingsforever


10 kérdésem:
- Helyet cserélnél egy napra egy ellenkező neművel? 
- Mit csinálnál a helyében?
- Hogyan osztod be az idődet egy héten?
- Van valamilyen berögzött dolgod? (Pl. reggeli kávé, körömrágás, zuhany alatti énekelgetés, stb.)
- Melyik a kedvenc könyvet, ill./vagy filmed?
- Mit sportolsz?
- Ennél fagyit télen?
- Szereted a geil süteményeket? (ami nagyon édes, tömény, telítő...)
- Hányadikba jársz?
- Szerinted milyen hosszúságú egy rendes fejezet?


Küldöm:

1 megjegyzés: